Naše produkty

Jsou ozdoby opravdu skleněné? Kde se vyrábí?
Všechny ozdoby vyrábíme na severu Čech tradiční technikou foukání a následného malování na sklo s maximální pečlivostí a láskou k řemeslu. Samotnou výrobu můžete vidět na našem Youtube kanále
Vyrábíte ozdoby na zakázku?
Nabízíme výrobu ozdob se jmény na zakázku. Pokud máte zájem o výrobu ozdoby s odlišnou úpravou či s delším textem, než je standardní povolený počet znaků, napište nám na email [email protected], popište nám svoji představu a my se Vám během dvou až tří dnů ozveme s cenovou nabídkou. Individuální úpravou se cena baňky obvykle zvýší o zhruba 40% běžné prodejní ceny.

Jsou ozdoby stejně namalované?
Všechny ozdoby jsou malovány dle předlohy stejně, avšak ruční práce se může vždy projevit v nepatrných rozdílech. Každá malířka má svůj tzv. „rukopis“, který je ale na výsledných kouscích téměř neznatelný.

Vyrábíte i dekorace?
Kolekci dekorací z chráněné dílny nám vyrábí chráněná díla Harcov z Liberce, se kterou spolupracujeme již několik let. Ostatní dekorace vybíráme od těch nejlepších evropských výrobců. Klademe důraz na kvalitu, originalitu a na to, jak je značka šetrná k našemu životnímu prostředí.

Poradíte mi s výběrem?
Velmi rádi vám poradíme s výběrem. Kontaktujte nás na telefonu +420 602 379 244 nebo na emailu [email protected].

Kolik ozdob si mám koupit na střední stromeček?
Počet ozdob na vánočním stromečku je věcí individuální a velmi záleží na Vašem osobním vkusu. V případě našich aranží na střední stromek navěsíme někdy až 120 ks skleněných ozdob.

Jak se dozvím o všech novinkách na e-shopu?
Sledujte nás na sociálních sítích; Facebooku a Instagramu, kam přidáváme novinky z výroby i z e-shopu. Pravidelně rozesíláme i newsletter, informující o všech akcích a nových produktech.

Jak často doplňujete zboží a malujete nové ozdoby?
Ozdoby malujeme po celý rok a průběžně tak doplňujeme naši nabídku. Jedná se o ruční výrobu, a tak jsou počty často limitovány. Je tedy vhodné ozdobu koupit, pokud je skladem. V případě, že ozdoba skladem není, výroba nových zásob pak trvá zhruba v rámci 2 až 3 týdnů.

Jak spolehlivě určit velikost ozdoby?
Každý artikl na našem e-shopu má v detailu produktu zapsanou velikost. Tato velikost je měřena včetně záponky a očka, tedy "skutečná" velikost ozdoby je zhruba o centimetr méně. U ozdob vždy uvádíme delší rozměr, jako určující. Tedy u rampouchů se jedná o vertikální délku ozdoby, ale například u podlouhlých tvarů autíček je to horizontální délka.

Nákup


Musím se registrovat?  Co když zapomenu heslo?
K samotnému nákupu se registrovat nemusíte. Přijdete ale o věrnostní body, díky kterým získáte slevu na další nákup. Informace o našem věrnostním klubu najdete ZDE. Registrovaný zákazník má zároveň přístup k historii veškerých svých objednávek včetně čísel balíků. Heslo snadno změníte v nastavení vašeho účtu. Pokud jste své heslo zapomněli, klikněte v nastavení na políčko Zapomenuté heslo a na email vám přijde nové, které později můžete změnit.

Ceny se mi ukazují v ciz měně, jak si nastavím českou měnu?
Zkontrolujte si, zda máte v patičce v nejspodnější části webu nastavenou měnu CZK. Pokud není CZK podtržené a zvýrazněné, klikněte na něj. Poté se stránka aktualizuje a ceny se zobrazí v českých korunách.

Mohu dostat slevu?
Registrujte se do našeho věrnostního klubu, sbírejte body a za ně následně dostanete slevu při další objednávce. Sledujte naše slevové a výprodejové akce, které pravidelně rozesíláme newsletterem. Žádná sleva už vám tak neunikne! 

Jak uplatním slevový kód?
Ozdoby si pečlivě vyberte a vložte do košíku, rozklikněte jej a vložte kód do kolonky „Slevový kód“. Sleva Vám bude odečtena až v následujícím kroku objednávky.

Jak uplatním věrnostní body?
Pokud máte nasbírané body za vaše objednávky, uplatníte je také ve vašem košíku. Ozdoby si pečlivě vyberte a vložte do košíku, rozklikněte jej a klikněte na „uplatnit slevové body“. Sleva Vám bude odečtena až v následujícím kroku objednávky.

Jakým způsobem mohu zaplatit svou objednávku?
Platit můžete bankovním převodem, online platební kartou, službou Paypal nebo dobírkou. Při osobním odběru na naší podnikové prodejně je možné platit hotově či kartou na místě.

Nefunguje mi platba kartou, jak mám postupovat?
Pokud se vám nezdařila platba kartou, zkontrolujte si nejdříve pohyby na vašem bankovním účtu. Pokud se peníze skutečně neodečetly, můžete zkusit vytvoření objednávky a zaplacení znovu. V případě, že se chyba vyskytne znovu, doporučujeme zaplatit objednávku bankovním převodem, či dobírkou. Platbu kartou nelze provádět zpětně.

Jak mohu změnit nebo zrušit objednávku?
V případě, že si přejete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve na našem telefonním čísle. Změnu objednávky zaručíme nejlépe ve chvíli, kdy ještě není zabalená nebo v rukou přepravce.


Doprava

Jakým dopravcem mi objednávku doručíte?
Objednávku je možné doručit Českou poštou, DPD, GLS, či si objednávku vyzvednout osobně na naší podnikové prodejně v Liberci.
Kdy budete odesílat mou objednávku?
Objednávky expedujeme do 3 pracovních dnů. Pokud se jedná o ozdoby se jménem na zakázku, expedujeme do 14 dnů.

Budete mě informovat o doručení?
V den expedice Vás budeme informovat e-mailem. Poté již komunikace závisí na zvoleném dopravci.

Jak je zboží zabaleno? Je zasílání zboží dopravcem bezpečné?
Ozdoby jsou jednotlivě zabaleny do hedvábného papíru a uloženy v pevných krabičkách. Kartony jsou následně plně vystlány papírovou výplní. Glassor má dlouholeté zkušenosti se zasíláním křehkého zboží, umíme tedy zajistit podmínky k bezpečnému převozu našich produktů jakýmkoliv vybraným dopravcem. Ozdoby tímto způsobem zasíláme do celého světa.
Proč je u ozdob se jménem dodání 14 dní?
Ozdoby jsou malovány ručně na zakázku dle přání zákazníka. Každá baňka se tak maluje individuálně. Dva týdny jsou pro nás optimální doba pro zakázkovou výrobu.


Reklamace

Co dělat, když je můj balík poškozený?
V případě, že Vám přepravce doručuje potlučený či jinak poškozený balík, nepřebírejte jej a řešte situaci ihned na místě s daným přepravcem. Glassor nenese zodpovědnost za poškozené balíky, které přes zjevné vnější poškození převezmete.
Přišla mi poškozená ozdoba či dekorace nebo došlo k záměně artiklu. Jak mám zásilku reklamovat?
Máte-li jakýkoliv problém s obsahem balíčku, spojte se s námi na e-mailu [email protected]. Správný obsah reklamačního e-mailu najdete v odkazu: https://www.decor-by-glassor.cz/reklamace-vraceni.

Ozdoby se mi nehodí, mohu je vrátit?
Zboží, které nesplní Vaše očekávání, nám můžete bez obav do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit. Důkladně jej zabalte a postupujte dle pokynů https://www.decor-by-glassor.cz/reklamace-vraceni . Náklady na poštovné v tomto případě hradí sám zákazník.

Platím poštovné, když zboží reklamuji?
V případě uznané reklamace máte samozřejmě nárok na úhradu poštovného.


Prodejny a akce

Kde najdu vaše prodejny?
Detailní seznam našich podnikových prodejen najde ZDE.
Mohu si objednávku vyzvednout na prodejně  jako osobní odběr?
Osobní odběr je možný pouze v naší podnikové prodejně v Liberci.

Je možné navštívit vaši výrobu skleněných ozdob?
Exkurze realizujeme pouze pro soukromé skupiny dle předchozí domluvy. Plánujeme vybudovat zázemí, které nám dovolí v budoucnu exkurze nabízet i široké veřejnosti.

Prodáváte i na trzích?
Během vánoční sezóny prodáváme i na trzích. Informace o všech aktuálních akcích najdete ZDE.

Pořádáte dílny pro děti?
Na trzích a v našich prodejnách pořádáme workshopy pro děti, kde si můžou vyzkoušet malování na skleněné ozdoby a kuličku si následně odnést domů. Sledujte události na naší Facebookové stránce a na našem eshopu v Akcích a veletrzích.


Velkoobchod a spolupráce

Mohu s vámi navázat spolupráci jako velkoobchodník?
Velice rádi s vámi navážeme spolupráci. Veškeré informace najdete ZDE.
Mohu s vámi navázat spolupráci jako bloger/influencer?
Rádi se s vámi spojíme a probereme možnosti spolupráce. Zašlete nám email s vaším profilem na email [email protected]


Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

Zboží bylo přidáno do košíku

< Pokračovat v nákupu Přejít do košíku >